Dodaj
swoje zlecenie
Za darmo
bez zobowiązań
Jak to działa?
  • Piszesz co jest do zrobienia
  • Otrzymujesz oferty
  • Wybierasz najlepszą
[rozwiń] Dodaj zlecenie »
Proszę czekać...
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

Doskonalenie języka

Otrzymuj aktualne zlecenia od klientów na e-mail

Wyniki badań pokazują, że aż 44% respondentów, uczy się języków obcych z powodów zarobkowych, jednak nie brak jest też pasjonatów. Dla 20% Polaków poznanie języka to sposób, by pełniej zrozumieć kulturę danego kraju. W celach podróżniczych uczy się obcych języków 17% respondentów. konkluzje takie wynikają z badania przeprowadzanego wśród osób studiujących.

Ich opinią człowiek, który szuka pracy, która daje satysfakcjonujące wynagrodzenie musi spełnić zasadnicze oczekiwania pracodawcy. Przeglądając ogłoszenia o pracę można dojść do wniosku, że bez znajomości języków obcych ciężko znaleźć dobrą pracę.

Największa liczba osób uczy się języka angielskiego, który jest najpowszechniej oczekiwany przez oferującego pracę. To jest język standardowo niemalże wymagany w różnorodnej pracy w różnorakich gałęziach gospodarki. Jest to język poznawany głównie w celach zarobkowych, podobnie jak niemiecki.

W celach turystycznych bardziej popularne są kursy języka hiszpańskiego, czy kursy języka włoskiego. Znaczniejszą popularnością wśród turystów cieszą się więc miejsca z ciepłym klimatem. Modne są również miejsca kulturowo egzotyczne i niedostępne. Turyści zainteresowani są wtedy językiem państwa jako częścią jego tożsamości.